12.02.2014

WIP Tatra T815-7 6x6 - by Blaha (aktualizacja 22.02.2014)

Żeby nie było, że tylko Ujo Jaca buduje Tatrę, to wrzucam swoje fotki z placu boju.
Będzie to druga maszyna na zbliżający się wielkimi krokami sezon 2014 :)

[ edit: Takie coś jest obecnie testowane - została kosmetyka./design. Skręt spowolniłem na 1:5, reszta wg założeń. Masa 2330g. ]

W domowym zaciszu powstaje T815-7 6x6. Dość długie, żeby wpakować boxa w środek ramy. Napęd 2 XLe - jeden napędza przednie koła, drugi tylne dwie osie. Przełożenia 1:1,8 i 1:5, przy masie poniżej 2500 g powinno być ok. Skręt na XLu z redukcją 1:3 - myślę, że dosyć mocny i duży kąt - praktycznie 45 stopni wychylenia zwrotnic. Kabina minimalistyczna - głównie z paneli 5x11 - nie ma co ukrywać, że wzorowałem się na konstrukcjach Kamyka oraz Jacy.
Kilka patentów zaczerpnąłem z Armaxa, ale dużo też usprawniłem i uprościłem, więc powinno być ok.
Budowa mogłaby się skończyć jeszcze w tym tygodniu... ale brakuje zwolnic unimogowych, paru ramek i innego badziewia..
Zapraszam do oglądania zdjęć z budowy:













Brak komentarzy :

Prześlij komentarz