15.09.2014

Miejscówka na Rajd, Opole Wyspa Bolko (przy ZOO)

W ubiegłą niedzielę miałem okazję wybrać się na


aby zobaczyć i przetestować nową miejscówkę do rozegrania rajdu w przyszłości. Na miejscu dołączył do mnie sebanm i wspólnie zobaczyliśmy co i jak. Na miejscu znajduje się bardzo duża górka ze ścieżką. Gdzieś w 2/3 wysokości ścieżki jest rozwidlenie coś w kształcie litery Y. Patrząc z dołu lewa strona to podjazdy (są korzenie, ale są przejezdne) - i da się wjechać na sam szczyt, prawa to raczej zjazd z niezłymi dropami po korzeniach. Obie strony da się poprzecinać - tworząc krótszych kilka tras, lub przejechać jako dwie długie. U góry da się zrobić "po koronie" fajną trasę z przechyłami. Na samym dole znajduje się murek z kamieni idący po łuku, na którym też spokojnie można wyznaczyć elegancką trasę z długim, usianym kamieniami trawersem. Podsumowując, można śmiało rozegrać tam rajd i odwiedzić Sebastiana, można przyjechać z rodzinami i zwiedzić przy okazji ogród zologiczny - jest bardzo ładny. Obok górki jest knajpka z molo i parasolami;) - czyli regeneracja na miejscu - lub w trakcie - jak kto woli;)

Miałem ze sobą swoją Tatrę i trochę nią pośmigałem, było ślisko i opony mogowe nie najlepiej się spisywały, zwłaszcza podczas zjazdu po korzeniach. Popstrykałem kilka fot telefonem:












pozdr UJa


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz