25.03.2014

Regulamin 2014 - dodatkowe zapisy.

Planujemy uzupełniając regulamin na 2014r wzbogacić go o dodatkowe zapisy, na treningu #3/2014 jeszcze porozmawiamy i wspólnie zdecydujemy. Zapoznajcie się z nimi:

1) Każdy odcinek należy przejechać mieszcząc się w limicie wyznaczonego do tego celu czasu. Limit czasu wyznaczany jest przez Sędziów w porozumieniu z Zawodnikami obecnymi na rajdzie po przejeździe pierwszego Zawodnika. W przypadku przekroczenia wyznaczonego limitu czasu Zawodnik otrzymuje DNF. Zawodnik nie kontynuuje dalej swojego przejazdu ustępując miejsca kolejnemu Zawodnikowi,

2) W przypadku pomyłki Sędziego na danym odcinku wszelkie niejasności rozpatrywane są na korzyść Zawodnika,

3) Po wyznaczeniu trasy osoby przybyłe na rajd zobowiązane są do poszanowania i pozostawienia jej w stanie nienaruszonym do czasu przejechania jej przez wszystkich startujących Zawodników.

Są to raczej kosmetyczne zapisy. Innych zmian nie przewidujemy.

2 komentarze :

  1. Tak się zastanawiam, czy jeden przejazd to nie za mało, by ustalić maximum czasu na pokonanie trasy. Pojedzie ktoś super-dobrze, a potem każdy inny będzie zdyskwalifikowany (abstrakcyjna sytuacja, ale nie niemożliwa). Może warto po wyznaczeniu trasy wziąć i "spacerowo" przejechać trasę i to da jakiś bardziej adekwatny wynik. No chyba, że chcecie zrobić jakiś przesiew, jak do Legii Cudzoziemskiej ;)
    Jak wiadomo ja się nie znam, nikt też mnie nie pytał o zdanie, ale najwięcej mam do powiedzenia :D

    nisiia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie bój - wprawne oczy Ujków wyłapują takie abstrakcje. Dobierzemy normę czasową tak, że będzie git majonez :)
      Po wyznaczeniu trasy niestety nikt nie może jej testować, dlatego tego typu próby odpadają. Po pierwszym przejeździe będziemy mieć na tyle jasny obraz sytuacji, że nie powinno być problemu z doborem optymalnego limitu czasowego. Do tej pory tak to stosowaliśmy i nie było problemów ;)

      Usuń